Arbeidsoppgaver vil bl.a. være;

  • Bistå og støtte ledere i håndtering av HR-relaterte oppgaver.
  • Bidra til å forbedre prosesser og rutiner innen HR-området.
  • Oppfølging av timeregistrering.
  • Løpende oppdatering av systemer, oversikter og arkiv ved stillingsendringer.
  • Fakturering og oppfølging av kundereskontro
  • Avsetning, periodiseringer og annet arbeid ved regnskapsavslutninger
  • Rapportering
  • Bidra til effektivisering av interne regnskapsprosesser.
  • Dialog med ekstern regnskapsfører og lønnsavdeling.

Kvalifikasjoner

  • Økonomisk/administrativ utdannelse eller lignende (bachelor-nivå)
  • 1 – 3 års relevant erfaring
  • Lengre relevant erfaring kan kompensere for manglede formell utdannelse
  • Gode kommunikasjonsferdigheter

Som person er du positiv og serviceinnstilt, du starter dagen med et smil og gir av deg selv. Du jobber godt selvstendig, men er også en typisk lagspiller som ønsker det beste for teamet. Du er nysgjerrig på, og ikke redd for å ta i bruk ny teknologi. Ingen oppgaver er kjedelig for deg, og hverken for små eller for store. Du har god gjennomføringsevne og liker oppgaver med variasjon og utfordring, men setter også stor pris på rutineoppgaver. Tydelig kommunikasjon er viktig for deg. Vi forventer at du er strukturert, analytisk og pliktoppfyllende med et tydelig eierskap til dine oppgaver. Annet forefallende arbeid må også påregnes, stillingen rapporterer til økonomi- og administrasjonssjef. 

Hos oss vil du få

  • Varierte og interessante arbeidsoppgaver
  • Faglig utvikling og mulighet til å påvirke din egen rolle
  • Jobbe i en bransje som er viktig for det grønne skiftet
  • Et godt arbeidsmiljø

Vi tilbyr konkurransedyktige betingelser som vil stå i forhold til arbeidsoppgaver og ansvar.

Søknadsfrist 18. august 2019

For ytterligere informasjon, ta kontakt med Morten Linvollen:

morten.linvollen@glor.no, tlf: 91 73 07 83.